Prodajne vještine

Predstaviti proizvod potencijalnom kupcu nije sva mudrost prodaje i trgovine. Jako je bitan način komunikacije. Velemajstori prodajnog zanata ne podsjećaju na klasične prodavače. Nisu napadni, ni previše ljubazni, ne nagovaraju i ne nameću obavezu kupnje. Njihov način prodaje podsjeća na neobvezujući razgovor dva poznanika. Naime, u aktualnoj situaciji jake konkurencije i slabije potražnje, gdje svi prodaju, a malo njih kupuje, kupci su razvili obrambene mehanizme kojima se štite od asertivnih, da ne kažemo agresivnih prodavača.

Cilj ove poslovne edukacije je razviti i unaprijediti znanja i vještine profesionalne prodajne komunikacije prema potvrđenim modelima i najboljom praksom s namjerom praktične upotrebe na radnom mjestu odmah nakon izvedene radionice.

Polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine potrebne za samostalnu pripremu i izvođenje prodajnih aktivnosti od faze pripreme prodaje do faze zaključivanja prodaje i poslijeprodajnih aktivnosti, kao što su:

  • Priprema prodajnih aktivnosti;
  • Pristupanje kupcu;
  • Definisanje kupčevih potreba;
  • Prezentiranje prodajnog rješenja;
  • Pregovaranje i prevladavanje prigovora kupaca;
  • Zaključivanje prodaje;
  • Prodajne aktivnosti poslije zaključene prodaje.