Prodajne vještine
Predstaviti proizvod potencijalnom kupcu nije sva mudrost prodaje i trgovine. Jako je bitan način komunikacije. Velemajstori prodajnog zanata ne podsjećaju na klasične prodavače. Nisu napadni, ni previše ljubazni, ne nagovaraju i ne nameću obavezu kupnje. Njihov način prodaje podsjeća na neobvezujući razgovor dva poznanika. Naime, u aktualnoj situaciji jake konkurencije i slabije potražnje, gdje svi prodaju, a malo njih kupuje, kupci su razvili obrambene mehanizme kojima se štite od asertivnih, da ne kažemo agresivnih prodavača.
Cilj ove poslovne edukacije je razviti i unaprijediti znanja i vještine profesionalne prodajne komunikacije prema potvrđenim modelima i najboljom praksom s namjerom praktične upotrebe na radnom mjestu odmah nakon izvedene radionice.
Polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine potrebne za samostalnu pripremu i izvođenje prodajnih aktivnosti od faze pripreme prodaje do faze zaključivanja prodaje i poslijeprodajnih aktivnosti, kao što su:
- Priprema prodajnih aktivnosti;
- Pristupanje kupcu;
- Definisanje kupčevih potreba;
- Prezentiranje prodajnog rješenja;
- Pregovaranje i prevladavanje prigovora kupaca;
- Zaključivanje prodaje;
- Prodajne aktivnosti poslije zaključene prodaje.